Nasze Usługi

W czym możemy pomóc?

Rehabilitacja
ortopedyczna

Dział fizjoterapii mający za zadanie przywrócenie funkcji narządu ruchu oraz wydolności organizmu.

Leczenie bólu
kręgosłupa

Ból kręgosłupa jest to najczęściej występująca dolegliwość, którą poddajemy procesowi leczenia oraz rehabilitacji.

Rehabilitacja
pooperacyjna

Kompleksowy proces przywracania pacjenta po zabiegach ortopedycznych.

manualna

Jest to metoda fizjoterapii, która opiera się na leczeniu poprzedzonym szczegółowym wywiadem, badaniem palpacyjnym, neurologicznym oraz oceną mięśniowo stawową

Trening personalny

To specjalny trening dostosowany do indywidualnych potrzeb. Efekty uzyskujemy dzięki połączeniu wiedzy o układzie ruchu oraz metodach treningowych.

Profilaktyka wad postawy

Wady postawy są częstą przyczyną powstawania bóli kręgosłupa, kolan oraz innych struktur narządu ruchu. Wiedza anatomiczna, biomechaniczna oraz znajomość wzorców ruchowych pozwala na odpowiednią propfilaktykę i terapię.

Metody leczenia

Współczesne metody rehabilitacji bazują na najnowszych badaniach naukowych pochodzących z całego świata, a różnorodność kursów doszkalających oraz indywidualne podejście do pacjenta poprawia jakość oferowanych usług i skraca czas powrotu do sprawności.

Testy motoryczne

Testy motoryczne są wykonywane zawodnikom sportów zespołowych i indywidualnych. Bazując na wiedzy oraz profesjonalnym sprzęcie chcemy pomóc w zoptymalizowaniu treningu, zaplanowaniu progresji jak również zapewnić kontrole postępów.

Wizyty domowe i rehabilitacja w domu

Ze względu na specyfikę zawodu, mamy świadomość iż nie każdy może dotrzeć do naszego gabinetu z przyczyn zdrowotnych.
Dla tych osób przygotowaliśmy usługę wizyt domowych, po prostu zadzwoń i umów się na dogodny termin!
Wizyty domowe rehabilitacja w domu

Atuty Recovery

4 Filary jakości